לכל מוצר דיגיטלי צריך להיות פלואו ברור, היררכיית מסרים, משפך שיווקי מסויים בתוכו צריך לעבור הלקוח.
הלקוח צריך לעבור אותו בצורה נעימה, מובנת וכמובן יפה לעין.
זה נכון לגבי אתרים, אפליקציות וכל ממשק ופלטפורמה דיגיטלית.
אז איך עושים את זה נכון?
מה לומדים?
נאחד בין שני המקצועות המבוקשים היום, ונתעמק בכל מה שחשוב לדעת באפיון חווית משתמש, ועיצוב חווית משתמשת.
נלמד על figma, שימוש ב-wix ועל אמצעים דיגיטליים נוספים שאנחנו צריכים להכיר.
נדבר על טרנדים, על שוק העבודה, על נגישות ועוד…
קורס פרקטי ומקצועי שבסופו תצאו עם מקצוע חדש ומבוקש ביד!
לינוי קרמונה:
מעצבת מוצר בחברת Breeze, המפתחת פלטפורמה בתחום ה Insuretech, ראש תחום עיצוב ומרצה באקסטרא ומנטורית לUX/UI.
גל יאירי:
ארכיטקט מידע ומאפיין חווית משתמש. בעל 6 שנים של ניסיון עם החברות הכי גדולות (וקטנות) בארץ. אחראי בין השאר על פרויקטים מסווגים שעוזרים להגן על המדינה שלנו. מנהל מסלול לחווית משתמש ו-9 שנים של לימוד לא קונבנציונלי.
מחיר רגיל: 13,000 ש"ח
מחיר לסטודנט/ית בת"א המשלמים דמי רווחה: 10,000 ש"ח
מתעניינים בקורס?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם! *- שדות חובה.